Garantia produselor

Produsele comercializate de magazinul online - Eurowarehouse.ro provin direct de la producator si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service.

In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;
Conditiile de acordare a garantiilor sunt stabilite in politicile comerciale ale producatorului. Totodata, S.C. Everpro International Construction S.R.L. raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale.

Garantia de conformitate a produselor este de 2 ani, pentru persoane fizice si de 1 an pentru persoane juridice, cu conditia de respectare a instructiunilor de utilizare si intretinere . Termenul de garantie se calculeaza de la data cumpararii, conform legislatiei specificate mai jos.

* Lege nr. 449/2003 din 12/11/2003. Versiune actualizata la data de 27/12/2008 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora.

*Ordonanţa nr. 9/2016 pentru modificarea şi completarea Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de producator/importator.

Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Produsele de folosinta indelungata (acele produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere) defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau atunci cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite in baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.

Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate in anexa certificatului de garantie.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

In cazul in care produsul se defecteaza, nu interveniti asupra lui, predati-l imediat catre magazinul de unde l-ati achizitionat, sau sunati la tel :0213505273 ;0213505274, pentru indrumari.

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • depanarea / reparatia produsului;
  • inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
  • inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
  • returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;
Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
  • numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

Procedura trimiterii produselor in garantie

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de documentatele de achizitie in original (factura fiscala / bon fiscal si certificat garantie completat corespunzator).
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Sos. Bucuresti - Urziceni, Afumati Ilfov NR.8A.

Departamentul de service

Programul de lucru cu publicul al departamentului de service este:

  • Luni - Vineri - se preiau produse in service: 09:00 - 17:00
// timp ramas pana la black friday